Arbetsveckan klar!

Började veckan med att vara ledig på måndagen! Men därefter har bilen rullat totalt 132 mil! Och ska vi räkna fredag till fredag så har den rullat totalt 182 mil "yrkesmässigt"!

Imorgon verkar dagen oplanerad och det känns braaaaa! På söndag har jag match i Glysis, och har som vanligt massa motivation till den! Tycker det är så kul att få döma nu när allting går så bra :D

Sen så har det ju blivit en del elitseriematcher i EO:N arena med, vilket också är helt super! Har faktiskt hämtat en del grejer från elitserie linjemännen som verkligen fungerar! Fint :D Har även kompletterat uniformen genom att sy upp byxbenen då de varit lite för långa, skaffat svarta skridskorskydd istället för de blåa jag har!

Tyvärr är det ju snart jul och juluppehåll =(

Och hursomhelst, när jag var påväg hem från Härnösand idag så stod det en bil inkörd i mitträcket strax utanför armsjön i njurunda helt paj.. Jag körde förbi den ganska sakta och verkligen kollade, men såg ingen i eller omkring den så jag stannade en bit bort på en vändplats och tänkte på vad fasiken jag skulle göra... Gå dit och kolla, bli dyngblöt och möjligtvis överkörd, eller åka vidare som alla andra bilar gjorde...

Sen såg jag att det kom en bil åkandes förbi den andra bilen på E4an, så jag tände blinkersen på bilen och visade att jag var uppmärksam på det som var! Bilen svänger in och ställer sig jämt med min, och drar ner rutan, då först såg jag att det var en polisbil! De frågade om det var jag som hade ringt dom och om det var den bilen.. Inte hade jag ringt men, uppenbarligen var det den bilen iallafall!


Nåja, då åkte jag vidare när jag visste att läget var lite lugnare!

Nu blir det lite fredagsmys med Fröken Jonas! Ha deeeet sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0