Betalat fakturan till ett nytt liv!

Då har man betalat fakturan som bekräftar min bokning av flytten till Kanada!!!! Helt insane!
Preliminärt avresedatum - Mars 19 - 2012

Saker jag ska göra under mitt år i Vancouver!!!!
* Cykla Mtb i bergen där!
* Vandra i leder upp på bergen!!
* Åka massa massa inlilnes
*Se på Vancouver canuks (NHL)
*Glömma alla miljarder träd i Gnarp!
*Glassa jättemycket på stränderna där
*Åka bräda i skidorterna omrking stan!
*Gråta mig till sömns av hemlängtan
*träffa massa nya vänner!!!
*och gaaaalet massa mer...

Se Hollywood, Las vegas och san Fransico kanske? :D

Har även börjat läsa Kanada hockeys workbook för domare. Där det står hur man ska agera och vad man ska tänka på osv.. Har inte hunnit läsa så mycket av den än men, det kommer det med =)




Men såklart - Whats on the other side?


Kommentarer
Postat av: Pär

Låter kul, vilka skidorter är det som ligger närmast vancouver? Skaffar du säsongskort tror du? Hör av dig vad det kostar =)

2012-03-05 @ 14:45:14
URL: http://säljafakturor.nu
Postat av: Marcus

Ärligt talat har jag faktiskt ingen aning ännu! Har inga planer på säsongskort då jag nog kommer ha rätt mycket med ishockeyn och arbetet att göra. Men jag kan försöka hålla dig uppdaterad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0