CV på Engelska...

Sitter nu med visumansöka och programansökan i hand och börjar inse att grejjerna faktiskt inte fyller i sig själva! Så nu helt plötsligt drog jag tag i alltihop och började fylla i ansökningarna och skriva Cv på engelska och se på tv och skriva här sammtidigt... Svårt att bara göra en sak i taget? Väldigt tydligt det!

Men nu när allt ser så bra ut i tanke på förutsättningar och vad som komma skall så lägntar jag som fasiken nu! Det ska bli ett riktigt äventyr!

Ska faktiskt bli skönt att komma härifrån med! Slippa åka förbi 35825634857286 träd för att komma till närmsta civilisation! Men som sagt så finns väll både för och nackdelar med allt!

Imorgon ska jag försöka ta mig in till Sundsvall för att skaffa de sista julklapparna och därefter träna! Har veckan efter jag skaffade gymkortet även sagt upp det nu haha! Men uppsägningstiden är på 3 månader och det är ju 3 månader tills jag åker så, det var ju perfekt :D

Nu ska jag fortsätta med CV:t, !

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0