En tisdagkväll utöver en vardag

Hello!

I tisdags arbetade jag med mina sedvanliga kontroller uppåt Härnösand, och det med en kollega som aldrig tidigare gjort detta. Vilket innebär att det alltid blir lika tokigt! Men det är kul med =)

Vi åkte en rond uppåt härnösand på förmiddagen och slutade upp med att gå en sväng på Birsta. Där mötte hon upp sin kusin medan jag åkte och tränade på Gold´s gym inne i stan.
Efter träningen som blev 35 minuters intervall på löpbandet och 35 minuter överkropp för att mjuka upp den där hemska träningsverken jag haft sen lördaagen haha!

Efter gymmet så kom Olof, Tim och Henrik in till Sundsvall och vi åt på Bite Line och kollade på HV - Färjestad. Tids nog så rullade vi upp mot Timrå och E:ON arena för derbyt mellan Timrå och Modo.



Kvällens publiksiffra var 5822!



!!!!!!!

Såklart vann Modo och det var väldigt synd! Hoppas på att timrå tar ikapp nu efter jul!

Men utöver detta så har jag arbetat på i vanlig ordning, Blev en lite längre tur igår på ungefär 35 mil. Idag slutade det på 23, men inte lika fjärrlångt bort!

Imorgon fortsätter arbetet på kvällen , så jag kommer nog att ta mig tiden att gymma imorgon på dagen, och sedan åka vidare norr ut för lite kontroller!

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0