Gymdagar!

Tjabba!

Hemma från Gymmet där det blev ett spinningpass och därefter ett corepass med en gammal klasskompis och hennes kompis, båda vid namn Emma! Var riktigt trevligt, men förbaskat jobbigt! Lyckades faktiskt att springa på bandet en kvart också innan jag bar iväg hemmåt! Har nog inte allt för mycket att säga för tillfället, taggar inför helgens matcher!

Going to be awesome! Ska nog äta lite nu och slå på tv:n och börja läsa workbook.en som jag aldrig kom igång med igår.

Har även börjat fundera på vad bloggens nya namn ska bli.. Det kommer att bli ett www.nånting.se såå.. Förslag? :D

Kommentarer
Postat av: Mr Mister

Här kommer lite förslag!



- www.domarjaveln.se

- www.swedishreferee.se

2011-12-15 @ 00:50:00
Postat av: Andersson

Det är bra mister! Din kreativitet är guld värd! Tack vare förslagen så kom jag faktiskt på några fler förslag! Lägger dessa i min förslagslista haha ;)

2011-12-15 @ 15:06:34
URL: http://linjeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0