Ifylld blankett. Men så ska man klicka på "Skicka" också...

TJAAAAAA!!!!!!!!!!!

Sitter här och har fyllt i blanketten där det överst står "BOKNING KANADA"... Har skrivit av passet, har fyllt i alla kontaktupppgifter.. Och det enda jag behöver göra är att klicka på "SKICKA".

Men gaaah! vad svårt det känns! Händerna är småskakiga ;o Varför? Hur kan jag bli såhär nervös helt plötsligt.. Det är precis NU det handlar om att ta steget.. Inte det första, utan det andra.. Det där steget som kommer göra så att man fortsätter att gå frammåt och inte vända och gå tillbaka!

Varför trycker jag inte bara på skicka och sen fortsätter att vandra frammåt?? Så svårt kan det inte vara! Jag har ju planerat att göra det här idag, att lämna in min bokning. Att faktiskt vara påväg!

Jag har lagt avresan på 19onde mars. Precis som jag tänkt.

Ger ny update ikväll, då jag KANSKE klarat av att trycka på knappen!

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTE ELIN

klart du ska göra det! fatta vilken chans och upplevelse, gnarp står kvar hurru ;) :D

2011-12-06 @ 20:06:21
URL: http://absoluteelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0