Lindefallet - Söderhamn

Tjabba! Hemma efter en heldag i sundsvall. Skaffat gymkort på golds gym som jag själv lovat mig att göra! Gjort en del arbete och därefter åkte jag ut till Birsta för att köpa biljetter till Timrå matchen imorron där serieledarna tar emot Brynäs! Kommer bli tufft för timrå! Men å andra sidan.. Vilket lag har det inte tufft mot Brynäs liksom? ;)

Matchen i Lindefallet ikväll gick bra! Var en superlugn match och Lindefallet vann med 5 - 0. Blev en fight i slutet på matchen som var rätt intensiv och det var ganska många spelare inblandade, men inte så himla farligt ändå! Har varit med om värre hahaha!

Imorgon blir det en heldag i Sundsvallsområdet och som sagt timrå på kvällen. Nästa match har jag på söndag i Hudiksvall för er som vill veta!

Keep it safe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0