Lugn Torsdag!

Idag har varit en lugn dag! har inte gjort särksilt mycket alls.. Återhämtat mig från all träningsvärk haha! Imorgon är det match i Söderhamn där Söderhamn tar emot Bollnäs! Hmm, derby? :P Eller så kommer det bli en av säsongens lugnaste matcher skulle jag tro.

Bollnäs är väldigt svaga i år och har nästan bara juniorspelare! Hur Söderhamn är vet jag faktiskt inte. Men detta är nog en av de få sista matcherna innan juluppehållet! Har en J18 på Lördag i Kovland med, och därefter har jag med juluppehåll både i jobb och dömning... Rätt så tråkigt faktiskt! Är inget riktigt stort fan av julen!

Nu ska jag fortsätta kolla på Beowulf.. Tycker filmen är så dålig men... Den väcker minnen hahahaha!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0