Tjenare!

Hallå där!

Im back in business! Lite oroad för det har inte ramlat in en enda match i tsn för Januari.. Antingen så har jag helt enkelt ingen match, eller så är de lite sena bara! Återstår att se! Men om jag skulle bli matchlös den här månaden så skulle det inte förvånas i tanke på mitt flyt de senaste matcherna...

Fattar inte varför jag har sådana problem med just icingpuckar.. Antingen så gapar alla mer nu än förr, och jag gör rätt, eller så gör jag mer fel nu och det är därför folk gapar.. Vilket som har jag aldrig haft problem att ta kritik, men nu är det över gränsen snart! Om det fortsätter såhär vet jag inte vad jag ska ta mig till!

Men utöver icingpuckar så har julen varit bra! Den spenderades som sagt i gävle med släkt.
Igår köpte jag ett nytt objektiv till kameran. Och det har hela 300 mm zoom! Vilket är 6 ggr mer än vad standardobjektivar är på så nu kommer det förmodligen kunna bli bättre kvalité på bilderna vad gäller kommande matcher!

Ska nog in till Gold´s och träna nu i eftermiddag, försöka få bort julskinkan!

tjaa, that´s it för stunden! Ceeeeyyyyaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0