Workbook lvl I-II

Tjabba!

Har precis läst klart HockeyCanada:s Workbook för nivå 1 och 2 domarna. Måste säga att det gick på knappt 20 min! Den var inte så avancerad haha! Såå varför inte hugga in på Workbook:en för Seniordomare! Go for it! Måste säga det att workbook:erna (stavning?) är superbra för de tar upp saker "som är självklara" här men ingen har sagt tidigare! Soooom attt man ska ha vita skridskosnören haha!

Var på gold´s och tränade idag med! Strax över en och en halv timmes löpning i både intervallöpning och konstant löpning och promenad haha. Därefter blev det strax över en timmes överkropp. Både fram och baksida. Massa stretch och så blev det även att fylla på pengar i parkeringsautomaten mitt i allt! mycket skitsnack med en och annan snubbe.
Fyy vilken träningsvärk jag har nu =(

Fick även mail från Domarchefen and guess what! Jag var välkommen att ta kontakt med en tvättäkta NHL domare! Fasiken!! Måste säga att som det är nu så kan förutsättningarna knappt bli bättre!

Har även fått match i Kovland på lördag! Så nu har jag match på fredagkväll och lördagmorgon. Peeeepppp!!!!




Framsidan på Workbook:en för juniordomarna!





Som sagt... ganska grundläggande saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0