Imorgon Måndag.

Nu har jag lovat mig själv! Jobb eller ej! Regn eller sol! Nu ska jag fasiken ut och springa de där jäkla 3 kilometrarna innan frukost. Man mår så mycket bättre av att röra på sig. Att verkligen komma igång på morgonen. Sen känner jag att jag måste ha lite rutin med på livet. Det är inte nån balans alls faktiskt. Allting är i princip dåligt..

Men som tur är så finns det fina vänner som bryr sig och stöttar en. Det är guld värt att de verkligen finns och ställer upp för en då man mår dåligt. Det spelar ingen roll varför man mår dåligt, för en bra vän är det alltid viktigt att man mår bra. Och det märks när någon gör det, vilket jag är glad över =)





En bild från någon sommar sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0