1 dag kvar

Imorgon så bär det av, vid halv 9 - 9 tiden åker jag och en kille från västernorrland till Fiskens hockeyskola i Furudal. Vi ska vara inskrivna vid 12 tiden därborta så 21 mil lär vi hinna på tre timmar utan några större problem. Det här är en viktig egenskap för att bli en bra domare. Att planera sin resa så man verkligen är i tid till matchen. Vad man bör tänka på är till exempel

* Finns det tillräckligt med bensin?
* Hittar jag dit jag ska?
* Hur långt är det?
* Kommer jag behöva en paus?
* Måste jag äta på vägen för att inte bli hungrig till matchen?
* Om det händer en olycka, har jag marginal att stå i kö då?

Osv osv osv....

Jag har faktiskt ingen aning om vart jag ska, eller, jag vet i stort hur jag ska köra, men jag vet inte vart hockeylägret är exakt. Därför har jag tagit ut adressen och kör med GPS dit =) Funkar oftast, har faktiskt aldrig kört fel med den =)

Nu ska jag börja plocka fram alla grejjer jag ska ha med mig imorron så vi får höras av förmodligen imorronbitti, eller på fredag/lördag om jag inte lyckas skriva från mobilen. hej hej =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0