Fredag

Tjenare allihopa! Nu sitter jag här med löparkläderna på! Tänkte bara göra en uppdatering nu medans jag smälter frukosten =)

Har suttit och rättat mitt prov och försökt lära mig de fel svaren jag hade. Ser därför ut som ett kontor nu på bordet ute på altanen när det ligger pärmar, regelbok och papper till förbannelse där. Menmen, så får det väll vara då!

Nu snart ska jag som sagt ut på en löprunda, det blir samma runda som igår har jag bestämt mig för, just för att den är lagom längd och det är mycket fin natur att se däromkrin.

När jag kommer hem senare så ska jag forstätta att rätta provet för att antingen skriva det nya ikväll ellerimorgon! Nu är det ju trots allt bara helgen och måndag kvar till lägret på fiskens :D Gud vad jag ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0