Godmorgon! 08:40

Klockan är strax efter halv nio och jag har som plan att både skriva färdigt det första av mina tre prov. Men innan det så ligger en 45 minuters springtur på schemat. Jag tror att det har slutat regna för tillfället men man vet ju aldrig med detta ruskväder!

Någon frukost har jag inte heller ätit eftersom jag nyligen klivit upp. Men nu när man är i hårdträningsfas så är det ju självklart viktigt att tänka på vad man äter också!

Så till frukost blir det nog en del fil med flingor och banan. Någon macka med ost, gurka och sallad på. Kanske lyxa till det med lite oboy!

 

Med lite motivation så ska jag nog studera "vägen till elit" skivan också. En DVD film som visar möjliga situationer och liknande. Det är ju trots allt mindre än en vecka kvar till domarlägert på Fiskens i Furudal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0