Hello!

Tjenare tjenare! Efter att ha bytt domän tre gånger nu så tänkte jag testa blogg.se.. Hoppas på att den inte krånglar, utelämnar inlägg och så vidare. Kan dock säga att redan från början har det varit trubbel med html och grejjer. Nu med lite hjälp så är jag på gång igen!

I den här bloggen kommer jag att skriva en del om hockeydömning och allt däromkring. Men även en del andra saker som lyckas ploppa upp.

Tänkte köra x kategorier som till exempel

"Dömningen"
Här tänkte jag skriva och analysera matcherna jag dömer.

"Nivå"
Här tänkte jag skriva om vilken nivå jag ligger på. Alltså, hur utvecklingen går och hur det går med arbetet uppåt i divsionerna.

"Resan"
När man är ute och åker, ofta och mycket så ser man och upplever en hel del. På de tidigare bloggarna så har det varit en väldigt intressant kategori så den undgås inte här heller!

"På sidan om"
Saker som inte har med ishockeydömningen att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0