Idag är det fredag..

Skrev som rubrik igår att det var fredag, vilket jag insåg va väääldigt fel haha.. Det är inte lätt att sluta skolan, man tappar ju dagarna helt när man inte är allt för beroende av dagarna..

Men ja, eftersom det är fredag idag så kommer jag åka till Gävle imorgon och ha ett litet studentfirande med kusin eftersom vi gick ut samtidigt och inte kunde fira varann. Kommer hem någon gång på söndag därifrån och är hemma måndag. Sen på tisdag så bär det av till fiskens i Furudal! Gud vad jag längtar ;D Kommer bli riktigt roligt och lärorikt!

Jag känner mig dock inte riktigt i form inför lägret varken kunskapsmässigt eller fysiskt. Men bara man vill så kommer det gå bra ända! Precis som dagens löptur. Den började jäkligt tungt må jag säga, men de magiska orden "jag kan, jag vill, jag orkar" funkar. Och som extra hjälpmedel så hade jag soundtracksen från filmen "Never Back Down" i öronen, vilket var en optimal kombination för att orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0