12 helger!

Tjaaaaabbbbbbaaaaaa!
Tänkte bara säga det att det är är en 12te helgen som jag arbetar. Satt ensam i bilen påväg hem idag och lyssnade på förfest på mix megapol, som sedan övergick till mix megaparty... Och där sitter man, ensam med en massa jäkla mil hem. Och vet ni vad, nästa helg ska jag döma hockey, iallafall fredag och lördag. Så jag kanske blir ledig söndag iallafall! Men det är 13 helger det...
Och veckan efter nästa är heeeelt oplanerad, så då kanske jag hinner göra lite andra saker än att arbeta med nånting =) Men vem vet vad som kan komma upp! Imorgon jobbar jag i Härnösand igen, och sover över där. Sen på söndag åker jag upp till Umeå med firmabilen för att sedan ta bussen ner tll Gnarp, och där byta till bil och åka in till Hudiksvall och Döma ishockey. Får hoppas på att bussen håller sin tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0