25 fria rader

Tjabba! Tänkte bjude på 25 kanske intressanta, kanske ointressanta fakta.. Om herr Andersson!

#1 -  Min absoluta favoritserie är House.
#2 - Jag älskar hösten just för att den är så mörk och ruggig.
#3. Jag blundar ofta när jag ser på skräckfilmer
#4 - Jag ogillar högtider! Främst julen.
#5 - Mitt vänstra nyckelben sticker ut så man kan känna att det avviker från axelkulan. (Kommer alltid att vara så pga en skada)
#6 - Jag satsar på att bli proffsdomare och har som mål att få bli linjeman i Elitserien.
#7 - Det första jag noterar på tjejer är deras kropsform, hur de för sig och hur de utrycker sig.
#8 - När jag är arg eller ledsen brukar jag gå ut och springa för att ta ut känslor och aggressioner.
#9 - Jag har inte en aning om hur min framtid ser ut.
#10 - jag tar sällan åt mig när folk säger vad de tycker jag ska göra.
#11 - Jag har aldriv varit rädd för att gå min egna väg.
#12 - Mina favoritsporter är Hockey, Amerikansk fotboll och Snowboarding.
#13 - Min absoluta favoritskådespelare är Will Smith
#14 - Just nu är mina tre favoritlåtar, astronaut och jetlag - Simple plan och When we stand togheter med Nickelback.
#15 - Jag har rutiner jag vill följa på¨vardagskvällar, men det är väldigt sällan jag lyckas på grund av dömning eller annat jobb.
#16 - Jag har inte kysst eller pussat någon på snart 5 månader.
#17 - Jag har ingen aning om vilka som läser den här bloggen.
#18 - Jag har inget fast arbete.
#19 - Jag gillar entreprenörskap
#20 - Jag har en ros hängandes på väggen sen studenten. Rosen betyder så himla mycket för mig och jag vill verkligen inte slänga den!
#21 - Jag har en guldfisk som är 8 år gammal
#22 - Jag gillar att arbeta i uniform, även om de flesta jobb jag just nu håller på med kräver en dold "identitet" och bra förmågor att ljuga och låtsas saker som egentligen inte är sanna!
#23 - En av de personer som inspirerar mig är Elithockeydomaren Sören Persson
#24 - Jag är ofta väldigt morgontrött
#25 - Jag har verkligen bråttom just nu!

Byyyyyye!


Kommentarer
Postat av: YouKnowWho ;)

Hejhopp ! riktigt roliga fakta tycker jag faktiskt^^

Minns faktiskt inte rikrigt vad det var jag tänkte skriva, men det var något jag läste nyss iallafal.. haha. Men då kan jag passa på att påpeka att JAG är iallafall EN av dom som läser din blogg. Inte dagligen, men jag läser :D Jag är väldigt dålig på att följa bloggar överhuvudtaget, men som sagt.. läser lite eftersom :D så nu vet du iallafall att du har EN som följer din blogg :) Kram på dig !

2011-11-30 @ 15:20:45
Postat av: Andersson

Haha åhh tack hurru =) Det värmer att höra! =) Känns ju lite bättre nu när jag iallafall har EN jag vet läser :D

2011-11-30 @ 17:29:29
URL: http://linjeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0