5 timmar till nedsläpp!

Nu är det 5 timmar kvar till nedsläpp. Ärligt talat så är jag inte nervös längre, jag vet inte ens om jag borde vara det. Egetnligen, kanske matchen inte är så stor egentligen, för jag gör alltid små grejer så stora. Det spelar egentligen ingen roll vad det är, så blir saker ofta väldigt stora för mig. Varför vet jag inte...

Men hur som helst så är domarbagen packad med allt som ska med förutom det som står i kylskåpet.



Lite såhär brukar det kännas när det kommer upp folk på läktarna i hockeyhallarna då jag dömer.
Hoppas på att det går bra idag, vilket det brukar göra annars med såklart.

Man ska nog bara inte tänka så mycket på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0