Divison 3 premiär.

Imorgon har jag min division 3 premiär i Bollnäs! Det var meningen att jag skulle haft den i Tisdags i Söderhamn, men båda domarna som skulle döma med mig fick förhinder, så då fick 3 gästrikedomare ta den matchen istället vilket blev mycket smidigare (och lite tur för mig) eftersom jag jobbade i Sundsvall och skulle fått stressa ihjäl mig. Fick en J20 Elit istället i Hudiksvall vilket var myckey bättre (se tidigare inlägg).

Men som sagt, imorgon är jag ledig hela dagen, för matchen börjar 19:30 i Bollnäs ishall. Med mig har jag 2 domare som är från Hudiksvall. Bollnäs tar emot Lindefallet vilket kommer bli en spännande match.
Dock har jag även Lindefallets A - lag på Fredag då Invigningsmatchen äger rum på Tallmons IP. Ärligt talat så tror jag att jag kommer kunna prestera för de förväntningar som är i Division 3 nu då jag känner att utvecklingen bara flyger frammåt! Och det känns super också!

Imorgon ska jag bara ta det lugnt hela dagen, ska till Birsta och försöka få tag i 2 ex av Call Of Duty Modern Warfare 3 som släpps imorgon, så jag kommer nog att vara i Birsta inte allt för länge efter öppning för att "for shure" få 2 exemplar! Kommmer bli skiiiiiiiiit najjs!

Men utöver det så blir det fokus på att äta rätt, ladda upp och vid 4 lär jag nog åka hemifrån då jag ska plocka upp de andra två domarna på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0