HHC - Valbo hockey - J20 Elit.

Hallå!

Att döma J20 Elit ännu en gång var annorlunda än den förra gången. Mycket högre tempo! Och till skillnad från J18 så kom det upp situationer som jag verkligen inte är van vid. Te,x supertajta icingpuckar, konstiga "6 man" situationer som inte är 6 man och så vidare.

Nu när jag varit lite halvsjuk har jag inte kunnat träna och samtidigt jobbar jag så jag hinner inte riktigt ta tag i regelkunskapen heller. Men efter den här veckan har jag bara hockeydömning inplanerat. Och så ska det förhoppningsvis fortfarande bli! Så därefter ska det gå lite nerför och börja flyta på. Jag ska trots allt till Bollnäs på en div3 match på tisdagen, Lindefallet på invigninsmatchen fredagen den 11/11-11 vilket kommer bli ganska stort, och jag har redan börjat förbereda mig inför den då det förmodligen kommer bli den viktigaste matchen jag kommer döma på vädligt länge.

Jag är verkligen inte van vid att prestera inför mycket folk, vilket det kommer att vara på den matchen. Men det ska gå bra ändå! Det blev också ett par bra bilder från igår, men dom kommer jag ladda upp imrgon då jag verkligen inte orkar göra det ikväll. Måste sortera lite med så jag vet vad som är vad!

Kommer att börja skriva lite tajtare med från och med lördag då det inte kommer vara såhär intensivt med allt möjligt.

Stay in touch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0