Hittade kameran!

Och vart den var kommer jag inte att tala om haha! Men eftersom jag hittade kameran blev jag så glad att jag bjuder på en del bilder från förra matchen!

Hade 2 GB med bilder sen förra matchen så det vart en hel massa tydligen, men som det är med nya kameror (systemkameror) så går alltid 60% av korten bort eftersom alla de andra håller så hög standard. Men att notera är att min 9 åriga halvsyster har tagit bilderna!

Gårkvälls domartrio!









Matchens enda gruff!























Alltså, haha vad fasiken håller vi på med? Ser vi alltid såhär miffo ut?

Denna bild får avsluta dagens inlägg. Nu ska jag snart äta och sen åka iväg och tanka. Därefter bär det av mot Bollnäs för min div 3 premiär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0