Ny kategori - Kanada

Som titeln säger... Från och med nu blir det en ny kategori som heter "Kanada" och kommer handla om Kanada... haha såklart!

Men där kommer historien landa iallafall! Om den blir kort, oväntat kort. Eller lång, det vet vi inte än! Och det återstår att se!

Men just nu, just den här kvällen, vid den här tidpunkten. Så har jag tackat JA till Kanada. Men det betyder inte att jag kommer att åka, det betyder inte att jag helt hundra INTE kommer åka heller.. Jag har INTE börjat ansöka om visum, jag har INTE börjat kolla boende, och jag har INTE anmält mig till organisationen som är tänkt ska hjälpa mig med resan! Utan först ska vi göra det någorlunda bekvämt precis här! På Stationsvägen i Gnarp!

Försöka hitta lösningar och komma upp med lite teorier som kan göra allt lite tryggare! Det är nog vad som behövs just nu.

Förövrigt så tog jag en springtur ikväll på 8 kilometer, haha sprang mot Skesta, och insåg ganska fort att efter E4an så finns det inga gatulampor... Så där sprang jag i bäckmörker! Hade som tur var telefonen med så jag kunde lysa lite med den ficklampan, och de var ganska bra lampa med måste jag säga!

Imorgon ska jag in till Sundsvall på eftermiddagen och om jag hinner på ett möte med några nya medlemar i kommunens ungomdråd. Vi ska även prata om den nya hockeyhallen som ska byggas i Bergsjö.. Om den är bra eller dålig, det vet jag faktiskt inte än... I tanke på att vi har en.. som det knappt finns några medlemmar i, varför göra en till?

Hmm, får se vad som sägs imorgon! Nu blir det lite Scrubs snart och därefter gonatt!

PS! Fortsätt jättegärna att kommentera och säg vad ni tycker och tänker själva, det kommer till användning! Men använd lie förnuft först bara =)

VS 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du först och främst ska känna efter vad du själv vill - Det är den storsta faktorn. Det är DU som ska åka och ingen annan, alltså ska du inte låta någon övertala dig om du känner dig osäker. Jag tycker det låter som en jätte spännade och helhäftig resa, helt klart en upplevelse du sent kommer glömma. Men det är som du säger.. ett år är en lång tid ifrån familj och vänner. Men oavsett vad du väljer så stöttar jag dig i ditt val. Många kramar, Erica.

2011-12-01 @ 00:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0