Vart är min kamera?!?!?!

Har sprungit runt i huset i 25 minuter nu och letat min jäkla kamera.... Vart fasiken la jag den????
Tog in den från bilen igår, hade den runt halsen när jag bar ner domarbagen, och nu är den bara borta.... Finns inte nånstans!

Såååå idag delar jag med mig av lite bilder från mobilen, som är tagna på vägarna i de olika delarna av detta land.



En tidig morgon i Gnarp, ser ganska kallt ut!



Bild strax innan Harmånger samma kyliga morgon, som inte längre ser så kylig ut tycker jag!





Står utanför Ljusdal och väntar på ett tåg som nästan aldrig kom!



Ett hus strax utanför Liden en kall förmiddag.





De orange markerade på kartan är vägar jag åkt på under de senaste 2 veckorna. Och kan avslöja att jag åkt på de flesta fler än en gång. Men nu kommer det nog att lugna ner sig väsentligt framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0