Analys Hudiksvall - Hofors

Idag fick jag jättemycket kritik från Huvuddomaren, som också var samma kille som var med och höll i årets domarkurs för Hälsingland, och han sa det att om jag ska upp någon division, så måste jag skärpa till mig en hel del! Och jag kände att jag inte presterade som jag kan göra eftersom det blev sent på lördagkvällen, (var nog hemma till omkring 11 - halv 12 på natten) och sen upp idag och åka iväg sådär stel och trött på morgonen. Men hursom helst så måste jag få in allt det här med placeringar vid avblåsningar främst! Och liksom.. Lära mig alla grunder så de bara sitter utan att behöva tänka på dem!

Men det är fortfarande början på säsongen för mig ännu och allt börjar dra igång för mig från och med på onsdag. Då har jag Hudiksvalls J18 i Hudiksvall. Därefter är det matcher till och från både under veckorna och helgerna, men ungefär 2 matcher i veckan vilket är lagom då jag kommer få lite andra aktiviteter för någon vecka frammåt nu med.

Majoriteten av matcher jag har är division 3 och inte bara i Lindefallet som förra säsongen, utan nu även i Bollnäs, Söderhamn och järvsö vilket kommer bli skitkul! Har även blivit tillsatt på invigninsmatchen i LIndfallet för deras nya rink 2011 - 11 - 11! Och det kommer nog bli något utöver det vanliga, precis som på deras avslutningsmatch (som jag också fick döma). Raketer och uppvisning och nationalsång med mera! Är så glad att jag får vara med och både avsluta och nystarta i LIndefallet! Det värmer massor :D

Upcoming updats i veckan! Har en hel del att skriva om men, kan ju inte ta allt på samma gång så, stay in touch ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0