Analys - J18 HHC - Avesta BK

Hallå! Igår dömde jag Hudiksvalls J18 när de tog emot Avesta i Glysishallen (Ovanligt att jag dömer i Glysis haha). Men nu blir det lite ändring på det framöver faktiskt =) Från och med efter söndag närmare bestämt.
Igår så var det vardag vilket innebar att matchen började sent, 19:00 började den och jag var ledig hela dagen vilket innebar en heldag med uppladdning!
Dagen började med att jag vaknade något sådär utvilad vid 10 tiden, drog mig i sängen lääänge för att sedan äta frukost. Till frukost blev det te med ostmacka! Jag började redan igår morse att känna mig lite småkrasslig så en halvt neutral frukost kändes faktiskt bäst!
Så fort som möjligt skaffade jag mig en "Vitamin Well Defence" som faktiskt är jättebra alla dedär "Vitamin Well", Everyday, Focus, defence och Reload. Alla är ju vitamintillskott vilket gör att de hjälper kroppen lite på traven, och just "defence" är extra berikad med bland annat Zink och Magnesium som stärker Imunförsvaret, och det är precis vad jag behöver just nu! (och då).
Vid 1 tiden blev det en mellanmålslunch i väntan på bussen hem innehållande en köttbulle baguette med rödbetssallad och så självklart grovt och nyttigt bröd. (Men bara för att det inte fanns ljust bröd, som är myyyycket godare ;).
När jag kom hem sen så packade jag domarbagen och såg till så jag hade allting med mig. Därefter så bara vilade jag. Kollade på tv i sängen, slappade lite vid datorn och blev maximalt avslappnad. Vid 4 tiden åt jag middag, Makaroner och korv, (Långsamma kolhydrater). Och vid halv 5 tiden åkte jag och tankade bilen och for sedan mot Hudiksvall.
Körde jättelugnt till Glysishallen vilket var superskönt!
Den här matchen så fick ordinarie Huvuddomare en annan match på killen som var kursledare på kursen hoppade in istället, vilket jag tyckte var superbra, för han ger jättemycket bra feedback på vad som behöver förbättras och vad som är bra! Och så dömde ju vi även förra matchen där jag var i ganska dålig form (se tidigare analys).
Men idag så gick det mesta superbra! Hade myyyycket bättre kontroll på alla spelare vad gällde nedsläpp, alla basic rutiner satt finfint och konditionen känndes med helt okej!
Missade väll någon grej men, det händer! En av Avestas tränare fick lämna spelarbåset med under matchen då han tydligen hade väldigt mycket att säga till honom. Bra av HD att visa att det inte är okej att kritisera oss domare hela hela tiden!
Nu ska jag vila för imorgon kommer det bli en tuff och lång arbetsdag! Ha det gott så hörs vi!
BTW så är min nästa match (ifall det finns någon intresserad) på söndag kl 12:30. HHC:s j18 i Glysis kl 12:30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0