Ännu en dag i Birsta

Idag, precis som förra helgen spenderades i Birsta för att ingformera människor om trafiksäkerhet, däckbyten, däckförsäljning och andra relevanta saker inför bytessäsongen. Likaså kommer det bli imorgon.

Var även med Teresia (nog en av de personer jag känt längst och fortfarande har kontakten med) till timrå och såg när de tog emot Brynäs. Som jag har längtat! Och det var en riktigt bra match med några snygga mål! Kvällens publiksiffra var runt 4200.

Har inte så mycket mer att säga för kvälen, är bara trött och ska nog lägga mig snart, imorgon blir även sista arbetsdagen i birsta på ett tag framöver. Nu blir det lite annan form av jobb igen. Ha det bra sålänge så skriver jag förhoppningsvis imorgon igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0