Att vakna med 100%

Hallå hallå! Imorse när jag vaknade, och kollade mailen på telefonen, (är i princip det första jag gör) så hade jag fått ett mail från Helion som tyckte att jag hade gjort ett utomordentligt fint jobb under fredagen, och att göra uppdrag åt dem är verkligen krävande! Under ett besök i en butik så är det ungefär 50 olika punkter du måste komma ihåg när du går ut från butiken.

Alltifrån vad för reklam som är publicerad, hur den är placerad, vart, vilken typ av reklam, (på datorer, på hyllor osv osv). Säljarnas inställning till vissa produkter, säljarnas klädsel, hur belysningen är i affären, hur många kunder och en massa massa mer! Det brukar vara mellan 50 och 70 frågor man ska svara på och formulera sedan i rapporten. (Just för Helion). Och eftersom helion är ett internationellt företag och man ofta gör uppdrag åt större internationella företag så ska rapporten skrivas på engelska med. (Typ HTC, Intel (Core), telecom, Shurgard mm).

Så jag hade tydligen lyckats fått 100/100 inom alla rader!


Your grading for this evaluation: 100
Instructions/scenario’s followed: 10 (Good)
Consistency between Question Answers & Comments: 10 (Good)
Level of spelling / Grammar / Layout / Punctuation: 10 (Good)
Added Value Comments: 10 (Good)
100

Mycket nöjd! Så efter det lilla missödet förra månaden så hoppas jag på att jag fått tillbaka förtroendet igen haha!

Nu ska jag käka och sen måste jag in till kommunhuset för att de behöver lite utlåtandet om förslaget om att lägga ner ytterligare skolor i kommunen, och sedan utöka äldrevårdsomsorgen med massor! Sååååå vi får se vad för slags åsikter som kommer fram ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0