Hockeyhelg @ Glysishallen

Hallå där!

Igår (Lördag) så åkta jag och hjälpte till på en U13 cup för de hade dåligt med domare. DAIF:aren (domaransvarige) hade bara fått ihop två domare till de 11 matcher som skulle spelas under dagen. Så jag fick åka dit tillsammans med en annan kille som bor en bit utanför Gnarp. 

Första matchen på cupen vid halv 9, men jag och den andra killen fick vår första kl 12, så det var rätt skönt att få sova ända till kl 10 på lördagmorgonen då jag hade en liten födelsedags middag med bra vänner på fredagen, som avslutades med paranormal activites 3 på bio i Sundsvall. Mycket bra film, men ack så läskig haha!

Hur som helst så fick jag döma Brynäs de tre första matcherna haha! De ställde upp med 2 lag, Brynäs vit och brynäs svart. Sedan deltog även Sundsvall hockey, Timår IK och Hudiksvall. Kan avslöja att cup pokalen togs hem av Timrå och en andraplats blev det av HHC.

Idag söndag så var jag och dömde en U15 match i Glysis. Var en lugn match mellan HHC och HHC haha.. Hudiksvalls hockey club vs Hofors Hockey Club! Det var en Hudikspelare som blev hämtad med ambulans dock då han ramlade illa. Det var ingen som gjorde nått oschysst, utan det blev bara olyckligt. 

  

Morgon på Glysis haha!



Hudiksvall - Timrå



Brynäs vit - Sundsvall



Kommer ärligt talat inte ihåg vad vi pratar om här men, nått var det tylidgen!

Ha det sålänge och ta det lugnt!

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina kort. De kan man göra om fler gånger.

2011-10-24 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0