International suit up day!

Hoppas ni alla varit uppklädda idag! Det är ju inte varje dag som det är 13 oktober och just International Suit up day! Jag ar knappt gått utanför dörren idag, men nog har jag haft kostym på idag!





Nog om den dagen nu och eftersom jag inte har så mycket att skriva om så kan vi väll ändå ta upp det här med Domartröjor! Och jag vill referera till NHL:s nya "referee jerseys". Tycker de är så jäkla snygga! Just att de har bredare ränder och sedan att de rödmarkerade på huvuddomarnas tröjor går liksom i lite annorlunda form.



tycker de är så snygga!

I övrigt med livet så är det väääääldigt segt just nu! Inget arbete inplanerat på 2 veckor nu förutom matcherna jag har nu under söndagarna. Vilket är... segt!

Hade även tänkt kila ut och springa, men det blir inte så ikväll. Nu har det blivit riktigt ritkgti kallt ute med på kvällarna så det blir mycket svårare att andas när man kommer upp i tempe. Igår sprang jag faktiskt 3 km i eljusspåret vilket var lite annorlunda i jämförelse med den vanliga rundan. Jag sprang visserligen ungefär 3 kilometer innan jag gick in i spåret så det slutade på runt 6 km totalt.

Imorgon blir det älgjakt med Leffe haha! Ser inte fram emot den precis, men har inget emot den heller så! Känner att jag inte har några bra kläder att sitta i i skogen.. Meen det blir nog bara en dag i år så jag överlever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0