Måndagkväll

Idag, har varit en seg dag tycker jag! Har inte gjort särskilt mycket precis haha. Lyckades iallafall deala lite med NOBOSPORT om årets sponsring till Hälsinglands Ishockeydomareklubb eftersom jag lyckades att bli sponsoransvarig för den i år. Har även ställt av hojen för i år, eller förmodligen för resten av livet.. Tror inte jag kommer att vara ute och åka med den någon mer gång nu faktiskt.. Får se om jag piffar upp den och säljer den eller om den landar på skroten!

Nu under kvällen så¨har jag redigerat film! Vill så gärna få klart den, men det tar så lång tid att få fram reslutat! Och det är så svårt när det finns strax under 5 timmars bildmateriar till den...



Jag använder då Pinnacle studio 15 Premium HD och tycker det är superbra att göra med! Lite såhär kan det se ut, håller på att fiffla med effekter till en av texterna i filmen =)

Nu måste jag överväga om det blir en löptur innan kvällen blir för sen, kall och mörk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0