Onsdag 12/10

Hej på er alla! Idag har varit ännu en av dehär slappa dagarna, har inte gjort så mycket särskilt alls! Inledde dagen med ett samtal från Pontus, och fast vi har snackat en hel del via skype, och sen så träffades vi i söndags och sådär så hade vi tydligen ändå en hel massa saker att prata om! Meeen det ska snackas lite skit med ibland å!

Annars har jag spunnit lite på en av affärsplanerna jag har, och just nu är jag precis hemkommen från en springtur runt Gnarp.

Under turen så började jag tänka lite på allt som var i sommras, och det sägs ju att en bild kan säga mer än tusen ord. Det var ett tag sedan nu, men jag blir lika glad varje gång jag ser alla olika bilder från i sommras. Även om sommaren var en av de få väldigt hemska sommrar jag haft, så var det samtidigt en av de bästa, i all förvirring och knasigthet så hade den sina underbart ljusa stunder. Nu är sommaren slut på riktigt, det är kallt ute och blåser och vädret är jättekonstigt. Ena sekunden är det storm och regnar medans andra sekunden är det ovanligt varmt och alldeles vindstilla.



En bild kan säga mer än tusen ord.

Annars så såg jag idag på vår hemsida att det tillfallit ytterligare en match till mig, så nu har jag matcher alla söndagar månaden ut. Samtidigt hoppas jag på att få några fler matcher ändå, det behövs verkligen nu om jag ska kunna avancera framåt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0