Spikmatta

Just nu sitter jag med en såndär spikmatta mot ryggen och känner hur varm man blir! Har sen i lördags ont i ryggslutet av nån anledning.. Men har ingen aning om vad det skulle kunna vara.. Och ärligt talat så vet jag inte om den här spikmattan hjälper mot nånting, men jag gillar den ändå!

Idag har varit en sånhär dag då jag bara har fixat massa småsaker som man inte har möjlighet att göra andra dagar, Skrivit ut nya domarkvitton, satt in kontanter på banken, Fixat med olika räkningar och småstädat i rummet.

Imorgon ska jag till sundsvall för att se vad som gäller för gymkort på Gold´s igen, äta middag med en kompis och sen avsluta dagen med några öl på en krog nånstans! Det är ju ändå min födelsedag imorgon ;) så några öl tänker jag faktiskt ta även om jag har match på onsdagen. Den börjar dock inte förrän kl 19 så det är nog ingen fara!

Sen under nästa vecka om jag nu skaffar gymkort så kommer det bli till att ligga i då jag ändå kommer att jobba i Sundsvall och Härnösdand.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0