En av veckans vanliga dagar.

Hej hej! Idag har varit en späckad dag som majoritet har bestått av arbete! Imorse vaknade jag av dunder och dån då hanterkaren håller på att forsla in våra nya rör till badrummet...

Av ren vana så kollar jag om jag fått några meddelanden under natten på telefonen, och samtidigt även mailen. Inga meddelanden var det men ett nytt mail låg i inkorgen där det stod att jag behövde godkänna nya uppdrag på en av mina "job boards". Så jag kilar upp direkt och sätter mig vid datorn. Mailet skickades för 20 minuter sedan då jag kollade och redan hade någon annan lyckats blivit tillsatt på det så vad det var för uppdrag och vart det var får jag nog aldrig veta haha =)



Lite utav den ordning och reda vi har i badrummet för tillfället...



En liten suddig bild av den nya duschen med inbyggd vattenmassage (Höga förväntningar!)




Leffe skruvar på duschkabinen hahaha!



Dagens middag! För alla er som tror att jag BARA käkar hamburgare, Pizza, godis och läsk.. Nämner inga namn eller så ;)



Ger er en bild från dagens åktur. Den blev dedikerad från ett blåsigt harmånger. Dagens arbetspass blev förlagt
mellan 13 och 22:30 där ungefär 7 timmar gick åt till bilåkning och raster haha!

Imorgon bär det av igen och jag kommer nog att skriva mer då när jag kommer hem vilket inte kommer bli senare än 18 tiden. Ha det gott och sov fint inatt alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0