Jag gillar att synas!



Nu när det är höst och mörkt ute så är det viktigt med reflexer!

När jag är ute och springer så använder jag en sån här BAGHEERA reflex jacket och den är skitbra eftersom på kvällarna är det inte mer än 7 - 8 grader och den här jackan är både vind och vattentät vilket gör att det räcker med en T - shirt under den när man springer för att hålla värmen tillräckligt. Det är så jäkla lätt att bli förkyld ute nu så det är jätteviktigt att inte bli kall och blöt!

Viktigt att skydda halsen med tycker jag, för blir den kall får man lätt en inflammation där och då gör det ont, ännu värre om man lyckas bli förkyld på samma gång vilket verkligen inte är ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0