En liten flaschback!

Vaknade 07:20 av den där jäkla betongborren, gud vad less jag börjar bli på att hantverkarna kommer hit klockan sju på morgonen, och inte nog med  det så var dörren till mitt rum öppen och dörren till badrummet öppen vilket resulterar i väldigt dåliga grejer! Idag var det som sagt 2 hantverkare här, den ena borrade, och när han slutade borra då började den andra att banka... Gud så less jag blev! (jag som hade bestämt mig för att sova ut idag)..

Jag letade efter mina öronproppar en stund, de jag brukade använda en gång i tiden då jag spelade trummor. Saknar det väldigt mycket! Då när vårt gäng hade ett band som faktist gick väldigt bra, riktigt kul var det!



Herr Edvin Axlund på gura :D



Tim Filin sjöng för fulla muggar!



Jag på trummor!



Får självklart inte glömma Olof och Jonas på gitarr och bas! Tror det här kortet är taget på alla hjärtans dag för ett par år sedan, temat var självklart kärlek, och publiken visar det tydligt :D



Här är vårt mest berömda skivomslag till singeln Gåhsen :D

Det är så kul att bandet startade som en skoluppgift och det slutade med MVG åt alla, men slutade då vi nästan var på topp :D Av tiden vi hade bandet så skrev vi tre egna låtar, en av dom är "since my girlfrien left me" som vi både gjorde i acustisk och popversion.

I början på gymnasietiden fick vi lägga ner bandet då vissa av oss flyttade och så, lite tyvärr faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0