Region norr

Idag pratade jag med tillsättaren för region norr och som det verkar just nu så kommer jag ha lika stor chans att döma lag i och omkring sundsvall! Huua vad roligt :D

Det är ju så dumt att jag inte gjort så tidigare eftersom jag har längre till närmsta hockeyhall i Hälsingland än vad jag har till Medelpads. Så förhoppningsvis kommer det att blåsas i Sundsvall med snart!

Och en sak till värd att nämna är att de flesta serierna börjar i mitten på oktober eller början på november, så just nu är det väldigt väldigt lugnt på den fronten, vilket för min del är ganska bra då jag delvis väntar in en ny större domarväska då min blivit alldeles på tok för liten!

Nu blir det en  Bauer Carry Hockey Bag som jag kommer att dra runt mina grejor i framöver!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0