Resultat från helgen

Veckan som var måste jag säga var riktigt tuff! Delvis för att jag fick jobba eftermiddag/kväll ena dagen och sedan dag andra dagen. Måndagen arbetade jag mellan 15 - 22 ute på "fältet". Var nog hemma vid 23 tiden och hade då rapporter som måsta skrivas. Rapporterna måste in samma kväll som man har arbetat. När jag väl var klar och gick och la mig var klockan omkring ett halv två.

Tisdag så vaknade jag nog vid 7 tiden tack vare hantverkarna.. Men åkte inte iväg förrän vid 11 tiden ändå. Så fortsatte det ända till fredag. På fredagen kom jag hem vid 10 tiden, och hade då Tim med mig som sov över hos mig eftersom vi var uppe 05:45 på lördagen för att döma matcher i hudiksvall.



Morgon i Hudiksvall

Första matchen började klockan 8 i Hudiksvall så vi var där till strax efter 7. Sista matchen hade vi klockan halv fem och var redan då måttligt trötta. Men dagen gick bra och det var inga större problem. Det som är lite svårt när man går linje åt mindre killar är dessa icingpuckar. Det är så svårt att bedöma huruvida man ska slå av eller låta dem gå eftersom många av dem egentligen inte är värda att blåsa av. Delvis för att spara tid och delvis för att låta killarna få spela maximalt under turneringar med förkortad matchtid.

Söndagen
hade jag första matchen på morgonen även då. Hudiksvalls HHC - IFK Ore klockan 09:30 så det blev ingen riktig sovmorgon igår heller. J18 killarna är faktiskt mycket roligare och mycket mer spännande att döma då det är mer fart i spelet och man hela tiden måste vara mer vaksam.



Derbymatch mellan team Gävle - Hofors/Sandviken! Visserligen bara träningsmatch men det var nog en av de hetaste och tjaffsigaste under hela helgen! Vinst till Sandviken/Hofors iallafall.





Morgontrötta domare?

Sista matchen på söndagen var klockan 16:00. Så dagen slutade vid halv 7 hemma i Gnarp igen. Guuuuud vilken känsla att veta att veckan var slut och man äntligen skulle få lite riktig vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0