Tuff dag och sen kväll

Hejsan hejsan! Kan säga att det har varit en ganska långdragen men ändå härlig dag!  Har kört hela 45 mil idag till bland annat Sollefteå, kramfors och Ullånger för lite kontroller.

Och lättar det inte lite när man kommer hem till världens mysigaste hus som är alldeles nystädat och det står tända ljus framme och så! Härligt värre!


Mys i vardagsrummet!
jo jag vet att bildkvalitén är lite halvdann med vad tusan ;)


Även mys med ljus i hallen.



Sen så får ni även en bild från motorvägen utanför Sollefteå.
Det har verkligen varit bilväder hela dagen med duggregn och moln. Perfekt väder att åka bil i!


Kunde inte heller undgå att ta ett nytt kort på
höga kusten bron, den är ju lite frän ändå haha

Nu, har jag precis skrivit in dagens rapporteringar, behandlat någon ny ansökning som kommit in under dagen, (det är så underbart när det ramlar in uppdrag på ens inloggning (ar)!!).

Innan jag går och lägger mig så blir det planering på hög nivå för att veckans alla uppdrag ska gå ihop!
Börjar som tur är att bli lite halvklar så ska jag gå och lägga mig så fort som möjligt för att imorgon åka iväg och
fortsätta med arbetet.

Kan även tillägga att de ringde och sa att min första hockeymatch kommer gå av stapeln framöver så snart jäklar är domarsäsongen igång igen med :D

Kommentarer
Postat av: Businesspartnern!

Good work pays off!! bra mask!

2011-09-13 @ 01:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0