Skype möte

Hello!

Hade i Torsdags (var ett tag sen jag vet) möte med en person från InternX. InternX är den Kanadensiska organisationen som stöttar mig och hjälper till vad gäller boende, jobb och andra viktiga detaljer som måste fixas i Kanada. Vi pratade en del om förväntningar, vad jag har tänkt och hur jag känner. Vad de kan göra, vad de inte kan göra osv. Jättebra samtal som egentligen gick ut på att man inte ska förvänta sig vissa saker osv. Slipper man komma dit och vara snopen.

Var lite roligt där för vi hade bestämt att vi skulle starta konversationen 20:00 i Torsdags. Klockan 19:57 kom jag hem efter en stentuff arbetsdag i snöovädret som var. Åkte först från Gnarp och plockade upp en kollega för att glida vidare till Östavall, (ligger par mil bortanför Ånge). Därefter åkte vi sträckan torpshammar, Fränsta, Stöde till stan igen för att sedan åka till Härnösand i ännu värre snöoväder. Sen raka vägen hem, parkera bilen och in till datorn direkt med en bulle och pepsi jag lyckats få med mig från 7/11. Och att prata engelska efter en dag som tröttat ut en helt.. Haha inte riktigt ultimat!

Svar på alla frågor kommer nu i nästa inlägg så håll i er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0