About Canada!

Många frågar om avresedatum och så.

Men det är inte riktigt bestämt än! PRELIMINÄRT avresedatum är den 19onde mars. Fick ett samtal om att mitt visum är på g hos svenska ambasaden i Stockholm nu.

Har skype möte på torsdag klockan 20:00 svensk tid med en organisationsarbetare från Vancouver där vi ska prata lite om meriter, erfarenheter och andra grejer som kommer påverka yrkesmöjligheterna och så där.

Vet även att det kommer åka 4 andra killar till Vancouver i Mars härifrån Sverige, och vi kommer alla att ta del av varandras kontaktuppgifter nu inom nån vecka.

Har även pratat lite med Ref och en referee comittee member och han har gett förslag om en del summercamps och grejer, så förhoppningsvis kommer jag få börja döma hockey redan i Juni vilket är super! För då kommer jag ju komma in bättre i spelet, attityden och så vidare tills säsongen börjar.

Har inte så mycket mer att dela med mig av för tillfället, men, kommer nog mer snart =) Not to far away nu!

Kommentarer
Postat av: amanda

När kommer du förbi New York då? :D

2012-01-30 @ 00:18:40
URL: http://amandaupair.devote.se
Postat av: jessica

Vad kul att det går så bra för dig. Hoppas du får det bra där borta!! :-)

2012-02-07 @ 11:16:32
URL: http://jjess.blogg.se/
Postat av: Marcus

Får se när jag har vägarna förbi Amanda ;) Hur går det för dig därborta? :D verkar som att allt är super för dig :)



Tack Jessica =) Det hoppas verkligen jag med, men hittils har inte nordamerika svikit så :D

2012-02-07 @ 14:50:34
URL: http://linjeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0