Längesedan!

Men fortfarande är det folk som går in här, trevligt trevligt! Tänkte dela med mig lite av senaste.

Börjar med Helgen som har bestått av enbart hockey! Hade ett bord på Bite Line West i fredags där jag och en kompis skulle se timrå spela och samtidigt käka och dricka gott. Men det sprack då tillsättaren i västernorrland ville ha mig till Timrå. Blixtinkallningar är alltid spännande, men sällan roliga. För min del så tycker jag om de flesta blixtinkallningar även om det inte alltid låter som så. Och då behöver det inte bara vara inom hockeyn utan jobben i allmänt.

I lördags var jag matchledare i gällsta där de hade poolspel för de minsta, inte mycket action men tycker det är så givande att få läta grabbarna och tjejerna om de regler som finns i sporten, man får lyfta fram vad man själv tycker är viktigt tills då de blir större, och kanske stöter man på dom på planen därefter om ett par år eller så, ser vad de åstaommit :D

Hade även en dunderplan på att åka till Åre v.7 för att se Red Bull crashed ice men SKISTAR ingår inte avtal med personer under 20 år. Och ska det bo personer under 20 måste det antingen vara minst 2 styckna 20 åringar eller minst en äldre från 21 år. Och då varken jag eller den andra personen som skulle följa med riktigt känner 2 st 20 åringar å skiter sig det boende vi hade tänkt ha, vilket är fruktansvärt synd. Får se om det löser sig, men i värsta fall så kommer jag om jag så måste åka upp själv över dagen bara! SKA se tävlingen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0