10 dagar kvar!

Har idag varit på Banken för att köpa lite Kanadensiska dollar. Har hämtat ut min domarejacka och även skaffat en försäkring som gäller i Kanada.

Nu är precis allt utom packningen klar! Och den kommer den med. Var till NOBO sport och beställde en jacka som jag ska ha där nere vad gäller dömningen, och det gick riktigt riktigt fort att få den! Valde ut den som sagt i onsdagseftermiddag och sen så skulle dom trycka på den och skicka den. Fick den imorse. Stor eloge till dom!



Såhär ser den ut :)

Förresten så måste jag rekommendera den andra bloggen jag skriver på! Tror att den kommer ta över mer och mer framöver!

HTTP://million.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0