2 veckor till flytt!

Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar på svenska spel, (tisdag och onsdag) sen har jag inga fler planer på att jobba något mer i landet Sverige detta år!

Känns galet! Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills jag flyttar till Kanada. 2 Ynkliga veckor.
Har nu också lite ro att fokusera på resan vilket jag verkligen inte haft tidigare! Och nu när man har tid att tänka på det, så känns det faktiskt rätt så pirrigt därnere i magen!

Kommer fälla en del tårar de här kommande 2 veckorna, är såååå dålig på att säga hejdå! Hade nu tänkt ha 2 avskedsfester antingen den här OCH nästa helg eller på fredag och lördag nästa helg. Får se vad och hur det blir av det.

Nu börjar jag förstå lite hur folk tänker när de säger att det är stort. Det börjar kännas stort för mig med nu. Typ stort som i stort jättestor resa.

Kollade på Forrest Gump igår och den filmen tror jag uppmuntrar mig ganska bra, särskilt just nu. Den visar hur mycket man hinner med i livet. Han går i skolan med Jennie, spelar football i college, gör lumpen, utlandstjänst i Vietnam, får se historia skrivas samtidigt som han är med och skriver den. Bara det att han springer runt i amerika i 3 år, och det utan förlorad tid. Helt fantastisk film!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0